Co to są nasiona Feminizowane ?….
Nasiona Feminizowane (Feminized Seeds) to takie, które posiadają w 100% żeński kwiatostan.
I nie mają prawa pojawić się na nich kwiaty męskie z pyłkiem.
Co to są nasiona Regularne ?….
Nasiona Regularne (Regular Seeds) to nasiona, z których szanse na uzyskanie roślin żeńskich są na poziomie 50%.
Tak samo, jak roślin męskich, które będą miały kwiaty z pyłkiem.
Co to są nasiona Autoflowering ?….
Rośliny, które kwitną bez względu na długość dnia i nocy. Zaczynają kwitnienie w sposób automatyczny.
Ten okres waha się średnio po między dwoma, a czterema tygodniami od chwili wysiania.
Czy kiełkowanie nasion i uprawa roślin w Polsce jest legalna ?….
NIE ! W Polsce kiełkowanie nasion oraz uprawa roślin Konopi jest nie legalna.
I wiążą się z tym konsekwencje administracyjne.
Czy posiadanie samych nasion Konopi jest legalne w Polsce ?….
TAK ! W Polsce, jak i w większości krajów europejskich posiadanie nasion Konopi jest zgodne z prawem i całkowicie legalne.
Jednakże kiełkowanie nasion i sama uprawa legalne w Polsce już nie są.
Jak przechowujecie nasiona Konopi ?….
Nasiona Konopi są przechowywane w lodówkach, gdzie panują odpowiednie warunki (temperatura i wilgotność).
Każde zbiorowe opakowania są w odpowiedni sposób dokładnie opisane.
Co jakiś czas przeprowadzane zostają testy na kiełkowalność. Nasza Firma nie stawia na ilość nasion, lecz na jakość.
Dlatego bardzo często odnawiamy nasze zapasy.
Jak najlepiej przechowywać nasiona w domowych warunkach ?….
Nasiona Konopi najlepiej trzymać w lodówce (NIE ZAMRAŻARCE).
Można też przechowywać w temperaturze pokojowej nie dłużej niż jeden rok.
Przechowywane powyżej sześciu miesięcy w „szufladzie” mogą stracić na „jakości”.
W jaki sposób pakujecie przesyłki ?….
Wszelkie przesyłki są pakowane w specjalne opakowania, które uniemożliwiają uszkodzenie zawartości.
Oczywiście każda przesyłka nie sugeruje w żaden sposób co zawiera.
W ten sposób dodatkowo dbamy o anonimowość i bezpieczeństwo naszych klientów.
Zadowolony klient to dla nas priorytet.
Gdzie znajduje się wasza firma ?….
Nasza Firma znajduje się na terenie Hiszpanii i Anglii.
Zarejestrowana jest w Wielkiej Brytanii, jak i rozlicza się w tym kraju z prowadzonej działalności.
Czy dane mojej transakcji są bezpieczne ?….
Wszelkie dane itp. są przesyłane bezpośrednio do banku, którego strona jest zawsze chroniona szyfrowaniem na najwyższym poziomie.
Dlatego też, w przeglądarce internetowej pojawia się certyfikat bezpieczeństwa.
Oznacza to, że strona jest bezpieczna i możemy być pewni całkowitego bezpieczeństwa transakcji.
Nasza Firma nie ma możliwości podglądu w Twoje dane związane z płatnością, jaką dokonujesz kartą lub przelewem.
Wszelkie transakcje prowadzone są między klientem, a bankiem.
My otrzymujemy tylko potwierdzenie z naszego banku o uzyskanej wpłacie od klienta.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie ?….
Po złożeniu każdego zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu w naszej firmie.
Wiadomość będzie zawierała dane do wykonania płatności.
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 24h-48h.
A wtedy otrzymasz kolejne powiadomienie e-mail z informacją o dacie wysyłania.
Przewidywanym czasie doręczenia i numerze umożliwiającym śledzenie przesyłki.
Numer o śledzeniu przesyłki otrzymają tylko klienci, którzy wybrali odpowiednią formę dostawy.
Moje zamówienie nie dotarło jeszcze. Co mogę zrobić ?….
Możesz sprawdzić status swojego zamówienia, za pomocą numeru referencyjnego.
Który otrzymałeś w wiadomości e-mail na stronie internetowej poczty lub kuriera.
Jeśli Twoje zamówienie wysłane zostało pocztą i przewidziany czas realizacji zamówienia mija, a paczka nie została dostarczona.
Powinieneś udać się do urzędu pocztowego z zapytaniem o przesyłkę, podając numer swojej przesyłki lub adres, na który miała zostać dostarczona.
Jeśli nie można zlokalizować przesyłki, prosimy abyś skontaktował się z nami przez e-mail.
Wtedy my zrobimy co niezbędne, aby Twoja przesyłka się odnalazła.
Jeżeli pierwsza przesyłka nie dotrze ze względów na złe działanie usługi pocztowej lub kurierskiej i wróci do nas.
Natychmiast skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji danych i prześlemy zamówiony towar powtórnie.
Wszelkie dodatkowe informacje uzyskasz pisząc do nas na info@eldoradoseeds.pl